امنیت در فروشگاه ها و مراکز تفریحی با محصولات سایبروم

امنیت در فروشگاه ها و مراکز تفریحی با محصولات سایبروم

امنیت در فروشگاه ها و مراکز تفریحی با محصولات سایبروم

Cyberoam Retail Security

امنیت در فروشگاه ها و مراکز تفریحی با استفاده از محصولات سایبروم

طیف گسترده امکانات امنیتی محصولات سایبروم (Cyberoam) فراهم کننده ارتباطی پیوسته و بدون وقفه برای فروشگاهها و مراکز تفریحی می باشند و از نشت و یا سرقت اطلاعات کارت های اعتباری مشتریان و سایر اطلاعات شخصی آنها جلوگیری می نمایند.

 

موارد کلیدی

امنیت کامل و همه جانبه تجهیزات سایبروم

– با استفاده از یک دستگاه امنیتی واحد از سایبروم (UTM یا فایروال نسل جدید)، و به لطف امکانات و قابلیت های گسترده امنیتی مانند، فایروال سایبروم، IPS، VPN (IPSec & SSL)، Anti-Virus & Anti-Spyware، وب فیلترینگ، فایروال وب اپلیکیشن سایبروم، Anti-Spam، مدیریت پهنای باند و مدیریت لینک های چندگانه، دستیبابی به سطح بالایی از امنیت تضمین شده است. سایبروم با ایجاد امکان استفاده از VLAN ها، علاوه بر تامین امنیت مطمئن، مدیریت امنیتی شبکه را به مراتب ساده تر کرده است.

 

امنیت متکی بر شناسایی کاربر در لایه هشتم و انطباق با الزامات قانونی

سایبروم مراکز بانکی و موسسات مالی را در مطابقت با گواهی های قانونی GLBA و PCI DSS یاری رسانده و در هر لحظه و بصورت ریل تایم، مشاهده اینکه در سرتاسر شبکه توزیع یافته چه کسی به چه کاری مشغول است میسر می باشد. امکانات بی نظیر سایبروم در گزارش گیری و تعریف پالیسی مبتنی بر هویت، دسترسی وظیفه محور (Role-based) را امکان پذیر کرده و محافظت از داده ها را حتی در شبکه های داینامیک و متغیر وای فای تضمین می نماید.

کنسول مرکزی سایبروم (CCC) مدیریت و اعمال پالیسی های امنیتی را در مراکز دوردست بصورت کاملا متمرکز امکان پذیر کرده و علاوه بر ارتقای امنیت، منجر به کاهش پیچیدگی عملیاتی می گردد.  Cyberoam iView با استفاده از یک داشبورد یا رابط کاربری کارامد و تحت وب، دید عمیقی از وضعیت و کلیه فعل و انفعالات شبکه در اختیار گذاشته و از قابلیت های بی نظیری چون ثبت لاگ و گزارش گیری عمیق و متمرکز پشتیبانی کرده و همزمان با تضمین انطباق با الزامات قانونی، فرآیندهای بازرسی و فورنسیک را سرعت می بخشد.

 

امنیت دسترسی راه دور سایبروم

پشتیبانی از VPN (IPSec & SSL) در محصولات امنیتی سایبروم، امنیت دسترسی راه دور را تضمین می کند. IPSec VPN اتصال نقطه به نقطه دفاتر دوردست را فراهم می کند. در حالیکه SSL VPN ضامن یک ارتباط تحت وب امن در هر زمان و مکان و از طریق تمامی دستگاه ها مانند لپ تاپ، دسک تاپ، PDA ها  و گوشی های هوشمند خواهد بود.

 

ارتباط پیوسته و مداوم

قابلیت مدیریت لینک های چندگانه، امکان شناسایی اتوماتیک لینک های مختل و هدایت آنها را به لینک های فعال میسر کرده و با این روش، ارتباط مداوم و امنیت همیشگی برای منابع و اپلیکیشن های شبکه را فراهم می کند. دستگاه های سایبروم از فناوری های ۳G و WiMAX پشتیبانی کرده و می تواند در صورت بروز اخلال و قطعی در ارتباط سیمی، از ارتباط بی سیم به عنوان لینک کمکی استفاده کند.