امنیت بانکداری و امور مالی سایبروم

امنیت بانکداری و امور مالی سایبروم

امنیت در حوزه بانکداری و امور مالی (Banking & Finance)

امنیت شبکه و انطباق با الزامات قانونی

راهکارهای امنیتی سایبروم (Cyberoam) بانک‌ها و نهادهای مالی و اعتباری  را در برابر نفوذ مهاجمان سایبری، بدافزارها، تروجان‌ها، فیشینگ، فارمینگ، جاسوس‌افزار و بات‌نت‌ها مصون نگاه می‌دارد. سایبروم علاوه‌بر جلوگیری از نشت اطلاعات و فراهم کردن دسترسی راه دور ایمن، ارتباط بدون وقفه و کارایی بالایی ارائه می دهد.

 

موارد کلیدی

امنیت کامل و همه جانبه

– با استفاده از یک دستگاه امنیتی واحد از سایبروم (UTM یا فایروال نسل جدید)، و به لطف امکانات و قابلیت های گسترده امنیتی مانند، فایروال، IPS، VPN (IPSec & SSL)، Anti-Virus & Anti-Spyware، وب فیلترینگ، فایروال وب اپلیکیشن، Anti-Spam، مدیریت پهنای باند و مدیریت لینک های چندگانه، دستیبابی به سطح بالایی از امنیت تضمین شده است. سایبروم با ایجاد امکان استفاده از VLAN ها، علاوه بر تامین امنیت مطمئن، مدیریت امنیتی شبکه را به مراتب ساده تر کرده است.

 

امنیت متکی بر شناسایی کاربر در لایه هشتم و انطباق با الزامات قانونی

– سایبروم مراکز بانکی و موسسات مالی را در مطابقت با گواهی های قانونی GLBA و PCI DSS یاری رسانده و در هر لحظه و بصورت ریل تایم، مشاهده اینکه در سرتاسر شبکه توزیع یافته چه کسی به چه کاری مشغول است میسر می باشد. امکانات بی نظیر سایبروم در گزارش گیری و تعریف پالیسی به صورت مبتنی بر هویت، دسترسی سِمت محور (Role-based) را امکان پذیر کرده و محافظت از داده ها را حتی در شبکه های داینامیک و متغیر وای فای تضمین می نماید.

 

جلوگیری از نفوذ

– سامانه جلوگیری از نفوذ سایبروم (IPS) با تشخیص ریل تایم هرگونه ناهنجاری و الگوی نامعمول در ترافیک شبکه، موسسات و مراکز مالی را در برابر رخنه مهاجمان محافظت کرده و از پایین آمدن کارایی شبکه توسط اپلیکیشن های تایید نشده جلوگیری می کند.

 

دسترسی مطمئن و بدون وقفه به اینترنت

–  سایبروم از فناوری های ۳G و WiMAX پشتیبانی می کند. بدین ترتیب در صورت بروز هرگونه اخلال و قطعی در زیرساخت سیمی، با تکیه بر اتصالات بی سیم، برقراری و پیوستگی ارتباط تضمین شده خواهد بود. قابلیت مدیریت لینک های چندگانه از توانایی تشخیص لینک های مختل برخوردار است و ارتباط را بصورت اتوماتیک به لینک های سالم هدایت می کند. VPN مستقر بر هر یک از دستگاه های امنیتی سایبروم، تامین کننده یک ارتباط end-to-end مطمئن و قابل اتکا میان دفاتر و شعبات دور دست و همچنین کارکنان در حرکت (road warriors) با مراکز اصلی است و  از فرایند transparent failover برای اتصالات مختل شده پشتیبانی می نماید.

 

مدیریت امنیت بصورت متمرکز

– با بهره مندی از امکانات گزارش گیری و ایجاد پالیسی بر اساس هویت کاربران، مدیریت کلیه فرایندهای امنیتی به شکلی متمرکز و با سهولت بالا توسط کنسول مرکزی سایبروم یا به اختصار CCC امکان پذیر می باشد. Cyberoam iView سامانه قدرتمند سایبروم در ثبت لاگ و گزارش گیری بصورت ریل تایم و متمرکز است که به انجام هرچه سریع تر امور بازرسی و پیگردهای قانونی یا همان فورنسیک کمک می کند.