Web & Content Security | محصولات امنیت وب و محتوا ی سایبروم

Web & Content Security | محصولات امنیت وب و محتوا ی سایبروم

ایمنی در برابر تهدیدات وب و نشت اطلاعات

محصولات سایبروم برای امنیت وب و محتوا

محصولات سایبروم با مجموعه متنوعی از امکانات امنیتی، شبکه را با پوششی گسترده، در برابر تهدیدات وب، مانند: بدافزارها، حملات فیشینگ، فارمینگ، نفوذ و آپلودهای غیرمجاز، محافظت می کند.


موارد کلیدی

پوشش امنیتی گسترده محصولات سایبروم در برابر تهدیدات وب

وب، پیام های متنی و ترافیک HTTPS و FTP توسط آنتی ویروس و ضد جاسوس افزار محصولات سایبروم اسکن شده و شبکه در برابر بدافزارهای در حال شکل گیری در امان می ماند.

فناوری IPS محصولات سایبروم، ترافیک مشکوک و نامعمول را شناسایی کرده و هرگونه تلاش مهاجمان را برای نفوذ به شبکه خنثی می سازد.

امکانات قدرتمند محصولات سایبروم برای فیلترینگ وب، نرم افزارهای پروکسی و تونل زنی شخص ثالث، صفحات Google cache و URL های جاسازی شده را شناسایی و متوقف کرده تا از پدیدار شدن وب سایت های مخرب در نتایج جستجو جلوگیری نماید.

جلوگیری از نشت اطلاعات

فیلترینگ سایبروم آپلود فایل را بر HTTP، HTTPS و FTP متوقف کرده در حالیکه Instant Messaging و Application Visibility & Control قادرند انتقال فایل را بر روی اپلیکیشن های IM و P2P سد کرده تا از نشت اطلاعات جلوگیری شده و از انطباق با روال های قانونی HIPAA، CIPA، PCI DSS اطمینان حاصل گردد.

کنترل های شناسه محور لایه هشتم محصولات سایبروم

پالیسی های وب گردی محصولات سایبروم بصورت مبتنی بر هویت در لایه هشتم و بر اساس، کاربر، گروه، نوع کار، دسته بندی وب، مدت زمان و یا ساعت استفاده در روز قابل تعریف و اعمال بوده و علاوه بر امنیت خلل ناپذیر وب و محتوا، انعطاف و آزادی عمل بی نظیری برای مدیران شبکه فراهم می آورند.

امکانات فوق در ترکیب با قابلیت محصولات سایبروم در مدیریت پهنای باند، اعمال محدودیت پهنای باند و انتقال داده را بر اساس زمان بندی یا حجم اطلاعات و با توجه به دسته بندی های وب سایت ها ممکن ساخته و ادمین ها می توانند بجای مسدود کردن وب سایت های غیر ضروری، تنها آنها را محدود سازند.

گزارش گیری شناسه محور لایه هشتم محصولات سایبروم

قابلیت محصولات سایبروم در گزارش گیری بصورت جداگانه از هر یک از دستگاه های امنیتی، امکان رویت واضح و تسلط کامل مدیران شبکه را بر فعالیت های کاربری یا سیستمی میسر کرده و بدین ترتیب امکان واکنش سریع برای سازمان ها فراهم می باشد و اقدامات پیشگرانه بمنظور عدم تخطی از رویه های قانونی مهیا بوده، امنیت محتوا و بهره وری شبکه تضمین می گردد.

با تکیه بر داشتن دید نسبت به شناسه محور لایه هشتم که توسط گزارش گیری پیشرفته سایبروم امکان پذیر شده، سازمان ها قادر به ساخت پالیسی هایی می باشند که از دانلود غیرقانونی محتوای دارای کپی رایت، وب گردی بیهوده، دانلود و مصرف بی رویه پهنای باند و حملات وب جلوگیری بعمل آورند.

کلیه ملزومات سازمان ها برای ثبت لاگ و گزارش گیری بصورت متمرکز با بهره گیری از سیستم های CCC و Cyberoam iView قابل دست یابی هستند.