Identity Based Security Cyberoam Layer 8 Technology

Identity Based Security Cyberoam Layer 8 Technology

حفاظت با تکیه بر احراز هویت کاربر در فناوری لایه هشتم سایبروم

تکنولوژی معماری لایه ۸ سایبروم لایه ای مستحکم در ایجاد امنیت

امنیت بر اساس هویت کاربربا فناوری لایه هشتم سایبروم

بسیاری از سازمان ها و شرکتهای امروزی، حیاتی ترین عامل آسیب پذیری امنیت شبکه را دست کم گرفته و یا بطور کلی از آن چشم پوشی می‌کنند. این عامل چیزی نیست جز، فناوری لایه هشتم سایبروم یعنی عامل انسانی. استحکام زنجیر امنیتی یک سازمان، به اندازه ضعیف ترین حلقه آن یعنی کاربر است.

برای مواجهه با این دغدغه و ایجاد دیدی واضح و کنترل کامل بر فعالیتهای کاربر در شبکه، UTM یو نی ام سایبروم به فناوری لایه هشتم مجهز شده و با افزودن هویت کاربر به عنوان بخشی از معیارهای فایروال سایبروم، امنیتی خلل ناپذیر و به مراتب مطمئن تر بوجود آوردند.

طبق تعریف، فناوری لایه هشتم سایبروم در دستگاه‌های امنیت شبکه، شناسه کاربر را به عنوان لایه هشتم یا لایه انسان، در پروتکل شبکه در نظر می گیرد. بدین ترتیب ادمین‌ها قادر به شناسایی و کنترل فعالیت کاربران بوده و می‌توانند با آزادی عمل کامل، پالیسی‌های لازم را ایجاد کنند.


مـــــــــزایای فناوری لایه هشتم سایبروم

  • شناسایی مهاجمان یا قربانیان با نام کاربری

  • تشخیص آنی مبدا حمله توسط ادمین های امنیتی

  • کنترل اینکه چه کسی در شبکه مشغول به چه کاریست

  • ایجاد پالیسی بر اساس هویت کاربر

  • گزارش گیری از مصرف منابع، خطرساز شدن و در کل تمامی فعالیت های کاربران

 

امنیت یکپارچه در دستگاه‌های امنیتی سایبروم از UTM یو تی ام ها تا نسل جدید فایروال های سایبروم NGFW

فناوری لایه هشتم سایبروم به تمامی ماژول های امنیتی سیستم‌های سایبروم تعمیم داده شده و تمام امکانات امنیتی را می‌توان بشکلی کاملا متمرکز، از یک نقطه واحد پیکربندی و کنترل نمود. فناوری لایه هشتم محصولات سایبروم، کلیه قابلیت‌های امنیتی را یکپارچه کرده و آنها را تحت عنوان یک یونیت امنیتی هماهنگ بکار می‌گیرد. بدین ترتیب ادمین‌ها قادرند تا در هر زمان و بصورت کاملا داینامیک با توجه به رفتارهای کاربر یا رویدادهایی چون پیوستن/ترک کردن و یا بالا رفتن کاربر در سلسله مراتب شبکه، نسبت به تغییر پالیسی‌ها اقدام کنند.

تسریع فرایند تامین امنیت

از جمله مشکلات گریبان گیر تیم‌های IT که همواره منجر به اتلاف زمان و منابع با ارزش شبکه می شود، عدم آگاهی از مبدا شکل گیری حملات بوده که خود ناشی از فقدان امکانات شناسایی دقیق می‌باشد. از آنجایی که لایه هشتم مبدا حملات و تهدیدها را با نام کاربری فرد مهاجم و یا مورد حمله قرار گرفته در اختیار می‌گذارد، زمان قابل توجهی برای ساماندهی و اعمال واکنش مناسب صرفه جویی می‌شود.

 

امنیت محیط های WiFi با فناوری لایه هشتم سایبروم

در محیط های داینامیک وای فای که ردگیری کاربران شبکه، تنها با تکیه بر IP آدرس میسر نیست، امکاناتی چون احراز هویت قدرتمند، کنترل های دسترسی به اینترنت و گزارشات پرجزئیات مبتنی بر هویت توسط سایبروم ارائه شده و دسترسی کارکنان و مهمانان بسادگی تفکیک می شود.

بهره وری کم نظیر

قابلیت سایبروم در فیلترینگ محتوا و اپلیکیشن، با تکیه بر تعریف پالیسی های متنوع و انعطاف پذیر، از وب گردی بیهوده و غیرضروری کارمندان بصورت انفرادی و یا گروهی جلوگیری کرده و امکان اعمال محدودیت های لازم را بر اساس مدت زمان استفاده و یا با توجه به لیست از پیش تعریف شده سایت های مسدود شده از میان بیش از ۸۲ دسته بندی مختلف فراهم می کند.

ثبت لاگ و گزارش گیری با Cyberoam iView

سامانه گزارش گیری هویت محور سایبروم موسوم به Cyberoam iView قادر است فعالیت تمامی کاربران را بشکلی بسیار دقیق ردگیری و ثبت کند. داشبورد این سیستم کلیه حملات و رویدادهای امنیتی رخ داده را نمایش داده و با ارائه بیش از ۱۲۰۰ گزارش متنوع، شرح تمام آنچه گذشته است را در اختیار می گذارد.

مطابقت با روال‌های رسمی و قانونی

با بهره گیری از امکانات شناسایی و کنترل های لایه هشتم، دستگاه های امنیتی سایبروم، شرکت ها را در انطباق کامل با رویه های قانونی همچون HIPAA، CIPA، PCI-DSS، GLBA و غیره یاری کرده و جایی برای هیچگونه نگرانی نسبت به تخطی عمدی و یا ناخواسته از قوانین باقی نخواهند گذاشت.