نگاه کلی به محصول

سیستم های سخت افزاری مبارزه با تهدید سایبروم یا UTM ها، از مدل های متنوعی برخوردار بوده و قادرند تمامی نیازهای امنیتی را برای انواع و اقسام شرکت ها و سازمان ها، از شرکت های عظیم گرفته تا مراکز و دفاتر کوچک برطرف نمایند. این دستگاه ها از امکانات امنیتی متنوع و جامعی برخوردار بوده و با تکیه بر قابلیت های کنترلی شناسه محور در لایه هشتم شبکه، امنیت شبکه را در عین سادگی، در بالاترین سطح ممکن برآورده ساخته اند. دستگاه های UTM سری NG سایبروم را می توان بروزترین و قدرتمندترین سیستم های سخت افزاری در حوزه امنیت شبکه دانست که با بهره گیری از معماری امنیتی قابل ارتقا (ESA) و فناوری پردازش چند هسته ای، سدی خلل ناپذیر در مقابل تهدیدات بی شمار امروزی بوجود آورده و بازدهی بسیار بالایی، بیش از پنج برابر محصولات مشابه به نمایش گذاشته اند. بر همین اساس است که می توان سری NG را سریع ترین UTM های موجود در حوزه های SOHO و SMB به شمار آورد. پورت های موسوم به FleXi Ports یا بطور خلاصه پورت های XP در این سیستم ها تعبیه شده و انعطاف پذیری بی نظیری برای شرکت ها و سازمان ها در استفاده دلخواه از اتصالات مسی اترنت گیگابیت (Copper GbE) و یا فیبرهای ۱GbE/10GbE به ارمغان آورده است.


فایروال با سرعت های گیگابیتی دستگاه های سری NG سایبروم بالاترین بازدهی را در بین تمامی فایروال ها و UTM ها از خود نشان داده اند.


پشتیبانی از فناوری FleXi Ports پورت های موسوم به FleXi Ports در سیستم های سری NG گزینه های متنوعی برای اتصال به اسلات های I/O فراهم آورده و بر فرض مثال یک دستگاه امنیتی می تواند به هر دو نوع پورت های مسی و فیبری با ظرفیت 1G/10G مجهز باشد. فلکسی پورت ها مزایای بسیاری داشته که از جمله آنها می توان به هماهنگی و یکپارچگی چندین دستگاه با یکدیگر و در نتیجه کاهش پیچیدگی و هزینه پیاده سازی شبکه در کنار مصرف توان فوق العاده بهینه اشاره نمود. امنیت WiFi سایبروم با عرضه طیف گسترده ای از محصولات با قابلیت پشتیبانی از WiFi و برخورداری از ویژگی های یک روتر و یک UTM قدرتمند، آزادی عمل کاملی برای سازمان ها و شرکت های ریز و درشت فراهم کرده است. این سیستم ها می توانند بر مبنای پالیسی های شناسه محور لایه هشتم کار کرده و وضوح دید کاملی از تمامی فعالیت های در حال انجام در برد وای فای شبکه، در اختیار مدیران IT قرار دهند.


سیستم عامل قدرتمند سایبروم با طراحی جدید دستگاه های سری NG را می توان با تکیه بر سیستم عامل منحصربفرد و توانمند CyberoamOS که به جرات برترین و هوشمندترین میان افزار سایبروم تا به امروز بوده است، راهکاری فوق العاده ایده آل برای انواع و اقسام شرکت ها دانست. دستگاه های سایبروم با تکیه بر یکپارچگی بی نظیر این سیستم عامل جدید با سخت افزار، عملکرد بی نقصی از خود به نمایش گذاشته و پتانسیل بالای پلتفرم چندهسته ای را آزاد کرده اند. تاخیر بسیار پایین و سرعت پردازش بالا از جمله خصوصیات دیگر این سیستم ها می باشد که با بهره گیری از وقفه های بهینه و فناوری Fast Path امکان پذیر شده اند.

The NG Series appliances offer future-ready security to: UTM appliances for SOHO – ROBO Segment


CR10iNG
CR10wiNG
CR15iNG
CR15wiNG
CR25iNG
CR25wiNG
CR50iNG:
CR100iNG:
CR200iNG:
CR300iNG:
CR15i:
CR15wi:
CR25ia:
CR25wi:
CR35ia:
CR35wi:

Appliances for Small to Medium Enterprises


CR50ia:
CR100ia:
CR200i:
CR300i:

سری NG از سیستم های سایبروم، ارائه دهنده نسل جدیدی از امکانات امنیتی بوده و سازمان ها را در برابر آخرین تهدیدات و خطرات در حال تکامل ایمن می سازند.


کنترل پیشرفته بر اپلیکیشن ها

ویژگی منحصربفرد سایبروم با عنوان قابلیت کنترل و نظارت بر اپلیکیشن (Application Visibility & Control) قادر است برنامه ها را بر اساس شناسه کاربری، زمان، ماهیت اپلیکیشن و پهنای باند، اولویت بندی کرده و با در اختیار گذاشتن امکان نظارت و کنترل در لایه های دوم تا هشتم، انعطاف عملیاتی قابل توجهی برای مدیران امنیت شبکه فراهم کرده است. امکانات کنترلی پیشرفته، اپلیکیشن ها را بر اساس میزان ریسکی که ایجاد می کنند، خصوصیاتی که دارند و فناوری بکار رفته در آنها طبقه بندی کرده و تسلط دقیقی برای مسئولان IT فراهم می کند.

فایروال اپلیکیشن های وب روی هر دستگاه

فایروال اپلیکیشن های وب که برای بهره برداری از آن، باید مشترک سیستم های UTM سری NG سایبروم باشید، سرورها و اپلیکیشن های وب را در برابر هکرها و سایر آسیب پذیری های موجود در گروه 10 تهدید اصلی OWASP، بدون نیاز به سرمایه گذاری در یک دستگاه مجزای WAF، محافظت خواهد کرد.

پورت های XP

فناوری فلکسی پورت (FleXi Ports) گزینه های بسیاری به منظور اتصال پذیری و پیکربندی در اختیار سازمان ها قرار داده و امکان استفاده از هر دو نوع پورت های I/O را چه از نوع مسی و چه فیبری، در یک دستگاه امنیتی واحد فراهم می سازد.

پشتیبانی از فناوری های ارتباطی جدید، 4G/LTE

سایبروم با پشتیبانی از فناوری های بی سیم جدید مانند 4G/LTE شرکت ها را برای بهره مندی از سرعت های فوق سریع آینده آماده می سازد. با تکیه بر پیاده سازی فوق العاده آسان و تنها با کمک اتصال USB یک مودم به دستگاه امنیتی سایبروم، شرکت ها می توانند از یک ارتباط کاری مطمئن روی 3G / 4G / WiMAX و بهره مندی از فرایند failover خودکار برخوردار شوند.

قابلیت بی نظیر گزارش گیری بر دستگاه

سایبروم اولین و تنها برندی بوده که محصولاتش، به قابلیت منحصربفرد گزارش گیری از هر دستگاه مجهزند. ویژگی گزارش گیری و ثبت لاگ در هر زمان دلخواه و بصورت ریل تایم، شرکت ها را از سرمایه گزاری در یک راهکار جداگانه معاف می سازد. امکان دریافت بیش از 1200 گزارش دقیق و متنوع از کلیه فعل و انفعالات انجام گرفته در شبکه، وضوح دید و تسلطی مثال زدنی برای مسئولان IT یا مدیران امنیت شبکه فراهم می آورد. با تکیه بر امکانات گسترده سایبروم در لاگ گیری و تهیه گزارشات، انطباق با روال های قانونی و انجام تحقیقات و پیگردهای رسمی، به آسانترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن قابل انجام خواهند بود.

کنترل های مبتنی بر شناسه با فناوری لایه هشتم

فناوری بی نظیر لایه هشتم سایبروم موسوم به Layer 8 Technology با هویت کاربر به عنوان لایه هشتم یا به اصطلاح "لایه انسان" - که به عنوان لایه کاربر نیز شناخته می شود - برخورد کرده و بدین ترتیب ادمین های شبکه را قادر می سازد تا هویت کاربران شبکه را شناسایی کرده و فعالیت های اینترنتی آنان را که ممکن است برای شبکه خطرساز باشد، کنترل نموده و پالیسی های کنترلی لازم را با توجه به شناسه کاربران مختلف تعریف و اعمال نمایند.

محافظت پیشرفته در برابر تهدیدات

سری NG سیستم های سایبروم، به قدرتمندترین سامانه مقابله با نفوذ IPS، گیت وی آنتی ویروس و گیت وی ضد جاسوس افزار، آنتی اسپم گیت وی، فیلترینگ وب و محتوا و آنتی اسپم خارج از محدوده مجهز بوده و بدین ترتیب شبکه را در برابر تهدیدات در حال تکامل مصون می دارند.

فایروال SI با فناوری FUSION

فایروال سخت افزاری سایبروم، امنیت شبکه، اپلیکیشن و امنیت شناسه محور را با تکیه بر قابلیت جستجوی عمیق و مبتنی بر وضعیت (Stateful & Deep Inspection) پکت های ترافیک تامین می کند. فناوری منحصربفرد FUSION امکان ایجاد پالیسی را برای چندین قابلیت امنیتی از طریق یک فایروال واحد امکان پذیر کرده و بدین ترتیب، تلفیقی از مزایای امنیتی، ارتباط پذیری و بهره وری را برای شبکه به همراه می آورد.

VPN مستقر بر دستگاه

VPN سایبروم (IPSec و SSL) با تکیه بر قابلیت تونل زنی پیشرفته، امکان دسترسی راه دور برای شبکه و اندپوینت های مختلف را با بالاترین میزان امنیت ممکن می سازد.


از دیگر قابلیت ها و امکانات امنیتی سیستم های سری NG سایبروم می توان به مواردی چون گیت وی آنتی اسپم، مدیریت پهنای باند، دسترسی بالای 3G/4G/WiMAX، آرشیو و کنترل برنامه های پیام رسان یا IM، مدیریت لینک های متعدد، سازگاری با IPv6، کشف ترافیک و سیستم های WiFi اشاره نمود.