امنیت جامع سایبروم از لایه ۲ تا لایه ۸

امنیت جامع سایبروم از لایه ۲ تا لایه ۸

تجهیزات امنیت شبکه شرکت سایبروم همانند UTMها و فایروال های نسل جدید (NFGW- Next Generation Firewall) امنیت شبکه را مبتنی بر شناسایی لایه ۸ انسانی و کنترل ها و مشاهده پذیری برنامه های لایه ۷ را فراهم می کنند. شرکت سایبروم سطوح بالایی از امنیت شبکه، اتصال شبکه، دسترسی مداوم و دسترسی راه دور امن به همراه دسترسی کنترل شده به شبکه برای همکاران، مشتریان و کاربران را فراهم می کنند.
تجهیزات امنیت شبکه سایبروم (UTMها و فایروال های نسل آتی) با استفاده از کنترل کننده های تدریجی و ویژگی های پیشرفته امنیت شبکه در سطح شرکت و انعطاف پذیری بالا با حفاظت در برابر تهدیدات ترکیبی، بدافزار (Malware)، DoS، DDoS، حملات جاسوسی IP (IP Spoofing Attacks)، هرزنامه(Spam)، نفوذ(Intrusion) و نشت داده ها(Data Leakage) را ارائه می کنند.

ویژگی های کلیدی سایبروم

۱٫ تغییر وضعیت از فایروال به امنیت NFGW/ UTM: فایروال سایبروم یکپارچگی زیادی با ویژگی هایی همچون مشاهده پذیری و کنترل برنامه، VPW (IPsec & SSL VPN)، سیستم جلوگیری از نفوذ (IPS- Intrusion Prevention System)، فیلترینگ وب، مدیریت پهنای باند، آنتی ویروس و صد نرم افزار جاسوسی، آنتی اسپم و مدیریت چند لینکی دارد تا بتواند امنیت یکپارچه را فراهم کند.
۲٫ فایروال لایه ۱ به فایروال لایه ۸ انسانی: فایروال سایبروم سایت ها را مبتنی بر لایه فیزیکی ۱ به لایه برنامه ۷ و لایه انسانی ۸ به همراه هویت کاربر علاوه بر منبع، منطقه مقصد، IP آدرس و برنامه پیاده سازی می کند. این ویژگی ها به سازمان ها امکان دسترسی به منابع شبکه را براساس هویت کاربر، مشخصه کاربر و الزامات دسترسی برنامه کاربران خارجی همانند مشتریان و همکاران، کاربران LAN داخلی و کارمندان خارج از محدوده را فراهم می کند. همچنین امنیت مبتنی بر هویت کاربر را در فضاهای دینامیک وای فای، DHCP و نقطه نهایی مشترک را فراهم می کند.
۳٫ VPN: شرکت سایبروم IPsec & SSL VPN با مجوز VPNC بر بستر تجهیزات امنیت شبکه خود ارائه می کند و دسترسی امن و راه دور امن با مدیریت آسان را همراه با انعطاف پذیری بالای کسب و کار تضمین می کند و در عین حال سرمایه گذاری و هزینه عملیاتی موجود در توسعه تجهیزات اختصاصی VPN را کاهش می دهد.
۴٫ IPS: شرکت سایبروم سیستم پیشرفته پیشگیری از نفوذ (IPS) را ارائه می کند که حاوی هزاران الگوی قابل استفاده توسط انسان و سیاست های لایه اپلیکیشن به منظور شناسایی و مسدود سازی نفوذها، IM و استخراج های P2P، حملات در پشتی و دیگر بد افزارها است. سیستم IPS شرکت سایبروم حاوی الگوهای پروکسی HTTP و توانایی سفارشی¬سازی signature (signature) است که حفاظت سفارشی به منظور سازگاری با الزامات امنیتی- یکتا برای هر سازمان را ارائه می کند.
۵٫ امنیت پیشرفته شبکه: سایبروم ویژگی های پیشرفته امنیت شبکه را به منظور تداوم کسب و کار، آپ تایم سریع تر، توان عملیاتی بالاتر شبکه، رشد سریع شبکه، تطبیق با امنیت و الزامات سازگاری با مقررات را از طریق قابلیت های ذیل فراهم می کند:
• دسترسی بالا به همراه failover کامل
• مسیریابی پویا
• مناطق چندگانه VLAN به منظور ایجاد گروه های هویتی بر مشخصه کاری در بین مناطق توزیع شده
• قابلیت میزبان مجازی، توانمند سازی میزبانی امن خدمات در داخل DMZ و LAN
• مدیریت متمرکز و گزارش دهی- لاگینگ