فایروال های نسل آینده سایبروم

فایروال های نسل آینده سایبروم

تحرک پذیری فضاهای کاری منجر به تقاضا برای دسترسی لحظه ای و از هر جایی به منابع شبکه شده است. این مساله همراه با افزایش تعداد کاربران اعم از مشتریان و مشترکان متصل به شبکه از خارج از سازمان منجر به دور زدن شبکه های سازمان می شود. علاوه بر این، روندهایی همچون افزایش تعداد کاربران و دستگاه های شبکه، تعدد برنامه ها، مجازی سازی و موارد بسیار زیاد دیگر منجر به افت کنترل کننده های امنیتی برای شرکت ها در مواجهه با آن شبکه ها می شود.

فایروال های نسل آینده (NGFW) سایبروم با فناوری لایه هشتم سایبروم مبتنی بر مدیریت، کنترل های اجرایی را برای شرکت ها ارائه می کند به طوری که امکان کنترل های کامل امنیتی مبتنی بر بسته L2-L8 را برای امنیت آتی آن ها فراهم می کند.

هوش و کنترل های اجرایی سایبروم

Human Layer 8 سایبروم به عنوان یک لایه انتزاعی استاندارد عمل می کند که با Layer 2-7 واقعی ترکیب می شود و به سازمان ها اجازه می دهد تا به کنترل های امنیتی از دست رفته دست یابند. سازمان ها با ترکیب هویت کاربر در بین Layer 2-7 می توانند بررسی های امنیتی را در هر جایی از L2-L8 به همراه مشاهده پذیری کامل نسبت به فعالیت های کاربر شبکه قرار دهند.

CyberoamOS سایبروم

فایروال های نسل آینده سایبروم بر مبنای CyberoamOS هستند که فریم وری هوشمند و قدرتمند است و ویژگی های امنیتی نسل آینده را ارائه می کند. از جمله آن ها می توان به بازرسی و کنترل inline برنامه، فیلترینگ وب سایت ها، بازرسی HTTPS، سیستم پیشگیری از نفوذ (IPS)، VPN  ( IPsec و SSL) و مدیریت پهنای باند/ کیفیت سرویس (Qos) اشاره کرد. همچنین ویژگی های امنیتی بیشتری چون فایروال برنامه وب، آنتی ویروس گیت وی و آنتی اسپم گیت وی نیز وجود دارد.

عملکرد بالا سایبروم

سایبروم با تکیه بر دستگاه های سخت افزاری قدرتمند و CyberoamOS خود عملکرد بالایی را برای سازمان ها ارائه می کند به طوری که توانایی بهره برداری و استخراج عملکرد از پلتفورم چند هسته ای را دارد و می تواند با سخت افزار برای افزایش سرعت شبکه و رمزنگاری ادغام شود.

 

مقیاس پذیری سایبروم

معماری امنیتی و قابل توسعه سایبروم از ارتقاء آتی مانند ویژگی های امنیتی جدید و آپدیت های امنیتی پشتیبانی می کند که می تواند با سرعت و حداقل تلاش و بدون نیاز به تغییر دستگاه توسعه پیدا کند و پیاده سازی شود و امنیت را برای سازمان ها گسترش دهد. علاوه بر این، شرکت ها می توانند دستگاه های دیگری را در Cluster/HA به منظور پشتیبانی بیشتر از تعداد کاربران ارائه کنند.

انعطاف پذیری سایبروم

پورت های FleXi موجود در دستگاه های امنیتی FleXi Port (XP) اتصال منعطف به شبکه را با شکاف های I/O ارائه می کنند به طوری که پورت های اضافی مسی/ فیبری با سرعت های ۱ Gb/ 10 Gb را روی همان دستگاه امنیتی ارائه می کنند و به سازمان ها اجازه می دهند تا فناوری جدید را به آسانی و با هزینه مناسب ارتقا دهند و آن ها را برای آینده آماده کنند. پورت های FleXi تعداد دستگاه ها در شبکه را تشخیص می دهند و مزیت های راندمان توان، کاهش پیچیدگی شبکه و کاهش هزینه های عملیاتی را فراهم می کنند.