Secure Remote Access

Secure Remote Access

دسترسی راه دور با امنیت و انعطاف پذیری بالا

دسترسی راه دور با امنیت بالا

سایبروم دسترسی ریموت به دفاتر دوردست، کارکنان در حال حرکت (road warriors)، دورکاران و شرکای کاری را با نهایت امنیت فراهم ساخته و از نفوذ بدافزار به شبکه مرکزی جلوگیری می کند.

گزینه های انعطاف پذیر VPN

سایبروم با ارائه گزینه های متنوع VPN، دسترسی کاملا مطمئنی را در هر مکان و زمان و روی هر دستگاهی امکان پذیر کرده و یک روند کاری بدون وقفه و بهره وری تضمین شده را برای مشتریان میسر کرده است.

IPSec، L2TP، PPTP و SSL VPN روی دستگاه های امنیتی سایبروم اعم از فایروال های نسل جدید و UTM ها، دسترسی راه دور ایمن و بسیار مقرون بصرفه ای برای سازمان ها مهیا ساخته است.

SSL VPN روی دستگاه های امنیتی سایبروم، فراهم کننده یک VPN بدون کلاینت و انعطاف پذیر می باشد.

 

موارد کلیدی

IPSec VPN – ارائه دهنده یک VPN سایت به سایت با اتصال راه دور کاملا مقرون بصرفه می باشد که نیاز به استفاده از شبکه های خصوصی گران قیمت مانند خطوط اجاره ای، مد انتقال غیرهمزمان (ATM) و رله فریم (Frame Relay) را برطرف کرده است. فرایند خودکار failover با L2TP قادر است یک ارتباط بدون وقفه و مطمئن را با عملکردی مشابه با خطوط اجاره ای فراهم می سازد.

SSL VPN – ارائه کننده دسترسی بدون کلاینت و مبتنی بر وب به کاربران راه دور بوده و با SSL رمزگذاری شده نهایت امنیت را بدون پیچیدگی های نرم افزارهای کلاینت از پیش نصب شده IPSec روی اندپوینت ها تامین می کند. با توانمندی این فناوری در ایجاد تونل رمزگذاری شده SSL از طریق فایروال، SSL VPN می تواند از سد فایروال های مشتریان یا همکاران عبور کند. کاربران می توانند از طریق مجموعه ای از دستگاه ها مانند لپ تاپ ها، دسک تاپ ها، PDA ها، تلفن های هوشمند، آیپد و آیفون ها و غیره، در هر زمان و مکانی ارتباط برقرار نمایند.

دسترسی راه دور لایه هشتم بصورت شناسه محور – سایبروم بهره گیری از پالیسی های شناسه محور لایه هشتم را امکان پذیر کرده و به سازمان ها اجازه می دهد تا بر اساس کاربران یا نیازهای کاری، پالیسی های متفاوت و متنوعی ایجاد نمایند. از جمله این موارد دسترسی همکاران به اپلیکیشن های از پیش تعیین شده، یا دسترسی کامل به پرسنلی که بصورت دورکاری همکاری می کنند و مواردی دیگر اشاره نمود که همگی این امکانات در کنار هم از نشت اطلاعات و آسیب پذیری شبکه جلوگیری می نمایند.

ارتباط VPN با امنیت کامل – فناوری تونل زنی بدون تهدید از سایبروم موسوم به TFT، ترافیک IPSec، L2TP، PPTP و SSL VPN را اسکن کرده تا بدافزارها، اسپم ها، محتویات نامناسب و تلاش برای نفوذ به شبکه را شناسایی کند و بدین شکل امنیت منابع شبکه را در برابر تهدیدهای ناشی از دیوایس های راه دور تضمین نماید.

لاگ و گزارش – قابلیت های سایبروم برای ثبت لاگ و گزارش گیری شناسه محور در لایه هشتم که به لایه کاربر معروف می باشد، دید کامل و عمیقی از ترافیک VPN در اختیار گذاشته و همواره امنیت و قانونمندی فعالیت های شبکه را تضمین می نماید. بعلاوه امکان گزارش گیری از هر دستگاه بصورت مجزا قابلیت دیگری از سایبروم می باشد که آنرا در کنار گزارش گیری متمرکز با استفاده از CCC و Cyberoam iView در اختیار کاربران قرار داده است.