امنیت ارتباط WAN سایبروم | Cyberoam WAN Connectivity

امنیت ارتباط WAN سایبروم | Cyberoam WAN Connectivity

شبکه ای دائما عملیاتی با قابلیتهای اتصال پذیری سایبروم

امنیت ارتباط WAN سایبروم

سیستم های امنیت شبکه سایبروم (Cyberoam) متشکل از فایروال های نسل جدید و UTM ها هستند. این سیستمها از طرق مختلفی مانند لینکهای متعدد WAN، ۳G، WiMAX و IPv6 قادرند تا یک امنیت ارتباط WAN فوق العاده را برقرار نمایند. بعلاوه این دستگاه ها با فراهم آوردن دسترسی WiFi، از قطعی و اختلال در عملکرد شبکه جلوگیری می کنند.

تامین امنیت بصورت دائم و پیوسته، امکانات کمکی متنوع و عملکرد فوق العاده بالا، راهکارهای امنیت شبکه سایبروم را به عنوان ضامن امنیت و بهره وری در جایگاهی برجسته نسبت به سایر محصولات قرار می دهد. این خصوصیات و امکانات از کندی شبکه جلوگیری کرده و شرکت را از ضررهای مالی و نارضایتی مشتریان مصون نگاه می دارد.

 

موارد کلیدی

بازگشت سرمایه تضمین شده با تکیه بر لینک های متعدد WAN

تعدیل بار ترافیک شبکه بین لینک های WAN بر اساس سرعت و هزینه آنها، از جمله قابلیت های سیستم های امنیتی سایبروم است. این مسئله منجر به بازدهی بالای شبکه و امنیت ارتباط WAN می گردد. سایبروم قادر است روتینگ پالیسی محور را با استفاده از پالیسی های مبتنی بر هویت لایه هشتم و با توجه به پارامترهایی چون شناسه کاربران، IP مبدا و پروتکل اجرا کند.

بدین شکل از ایجاد بار زیادی بر شبکه جلوگیری کرده و تاخیر پاسخ دهی را کاهش می‌دهد و کیفیت سرویس (QoS) را تضمین می‌نماید. مجموعه این ویژگی‌ها با تأمین امنیت ارتباط WAN باعث کاهش چشمگیر هزینه‌های عملیاتی شده و ROI یا همان بازگشت سرمایه شرکت را تسریع می کند.

 

فرآیند Failover لینک ها: ٰامنیت ارتباط WAN و ارتباطی تضمین شده

سایبروم از فرآیند failover پشتیبانی می کند. سایبروم قادر است ترافیک شبکه را بصورت خودکار از لینک مختل شده به یک لینک فعال دیگر هدایت کند. سایبروم با بهره گیری از متدهای متنوع جهت اطمینان از دسترسی به اپلیکیشن هایی چون مدیریت موجودی انبار، ERP و CRM در شبکه های همکار، قادر است هر گونه اختلال و قطعی را در گیت وی های شرکت و یا در خلال مسیر شناسایی کند و امنیت ارتباط WAN را تضمین نماید.

 

ارتباط WAN بی سیم از نوع ۳G-WiMAX

سایبروم از فناوری های بی سیم مانند ۳G و WiMAX پشتیبانی کرده و امکان پیکربندی آنها را به عنوان لینک های اصلی و یا بک آپ فراهم می‌سازد. پشتیبانی از WWAN شرکتها را از امنیت کامل در مکانهای دوردست و نقاطی که دارای زیرساخت کابلی مناسب نیستند برخوردار می کند.

ارتباط سازگار با IPv6 – سایبروم دارای لوگوی طلایی گواهی پشتیبانی از فناوری IPv6 بوده و قادر است ترافیک IPv6 را شناسایی و پردازش کند و بدین ترتیب با نیازها و کاربردهای آینده، سازگاری داشته باشد.