Government & Defense

Government & Defense

نهادهای حکومتی و دفاعی (Government & Defense)

تامین امنیت نهادهای حکومتی و دفاعی

سایبروم امنیت مراکز و نهادهای حکومتی و دفاعی را با فراهم کردن طیف وسیعی از راهکارهای امنیتی کارامد و امکانات متمرکز نظارتی و کنترلی مخصوص شبکه های توزیع یافته تامین می کند. مراکزی که داده ها و اطلاعات بسیار حیاتی و محرمانه ای را درباره اموری چون سیاست گذاری ها، امور دفاعی و امنیتی، مالی و تجهیزاتی نگهداری می کنند. راهکارهای سایبروم، این شبکه های حساس را در برابر تروجان ها، فیشینگ، فارمینگ، حملات DoS، ویروس ها، بات نت ها و اسپم ها محافظت کرده و بدین ترتیب نقش پر رنگی در تامین امنیت ملی و زیرساخت های حیاتی ایفا می نمایند.

موارد کلیدی

امنیت مطمئن بر اساس شناسایی هویت – سایبروم نهادهای حکومتی و دفاعی را قادر می سازد تا پالیسی های مورد نیازشان را بر اساس کنترل های هویت محور لایه هشتم و پارامترهای دیگری چون، نواحی مبدا و مقصد، آدرس های IP و MAC و شناسه نوبت های ارتباطی ایجاد کرده و نظارت و کنترل عمیقی بر شبکه و فعالیت های آن داشته باشند. این نهادهای حساس حکومتی با بکار بستن این کنترل ها می توانند شبکه های پراکنده خود را در سرتاسر جهان تحت سیطره و نظارت خود داشته باشند.

 

امنیت در برابر بدافزار، اسپم و نفوذ مهاجمان – دستگاه های امنیت شبکه سایبروم با برخورداری از گواهی معتبر Checkmark بخوبی قادر به اسکن عمیق ایمیل و ترافیک وب می باشند و اینگونه خطرات ناشی از بدافزار، جاسوس افزار، تروجان ها، حملات DDoS و تلاش های مهاجمان را برای ورود به شبکه های حکومتی خنثی می کنند. این مراکز در برابر تمامی حملات سایبری بر پایه HTTP، FTP، SMTP، POP3 و IMAP در امان می باشند.

فعالیت پیوسته و بی وقفه شبکه – پشتیبانی سایبروم از فناوری های ارتباطی ۳G و WiMAX، سازمان ها و نهادهای حکومتی را در مدیریت بهینه و مقرون بصرفه مسیرهای ارتباطی توانمند ساخته و اتصال نقاط دوردست و مراکز جدید را به شبکه تضمین می کند. قابلیت تعدیل بار ترافیک در چندین لینک، در کنار failover گیت وی، از امکانات منحصر بفرد سایبروم هستند که اتصال حتمی و امنیت مستحکمی برای نهادهای امنیتی، مدنی، مالی و رفاهی و غیره فراهم می آورند.

 

ثبت لاگ و گزارش گیری بصورت متمرکز – کنسول مرکزی سایبروم یا بطور خلاصه CCC، پیاده سازی پالیسی های امنیتی را در سرتاسر نقاط شبکه های حکومتی و دفاعی بصورت متمرکز میسر می کند. با بهره برداری از Cyberoam iView فرایندهای ثبت لاگ و گزارش گیری متمرکز، بشکل ریل تایم و در تمام شبکه های درون و برون مرزی امکان پذیر خواهد بود.