فایروال های نسل جدید سایبروم | Cyberoam Next Generation Firewalls

فایروال های نسل جدید سایبروم | Cyberoam Next Generation Firewalls

فایروال های نسل جدید سایبروم راهکاری منطبق با نیازهای حال و آینده

کیوسک

 

Cyberoam Next Generation Firewalls

فایروال های نسل جدید سایبروم

استفاده از فایروال های نسل جدید سایبروم از ضرورت‌های جهان کنونی است. لزوم رفت و آمد و سیار بودن بخشی از نیروهای عملیاتی، امکان دسترسی به منابع شبکه در هر زمان و مکان را به نیازی اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است. از سوی دیگر افزایش روزافزون تعداد مشتریان و همکارانی که از خارج از محدوده شبکه نیازمند ارتباط می‌باشند، مزید بر علت شده و در کل تعریف جدیدی از مرزبندی شبکه‌های شرکتی بوجود آورده است. بعلاوه، روندهای روبه‌رشدی چون افزایش تعداد کاربران و دیوایس‌های متصل به شبکه، کثرت روزافزون اپلیکیشن‌ها، مجازی‌سازی و موارد دیگر، منجر به عدم کنترل و تسلط کامل شرکت‌ها و سازمان‌ها بر شبکه‌های‌شان شده است.

فایروال های نسل جدید سایبروم با بهره‌مندی از فناوری مبتنی‌بر هویت لایه هشتم، هوشمندی و تسلط بی‌نظیری برای شرکت‌ها فراهم کرده و آنها را در کنترل کلیه فعل و انفعالات شبکه از لایه دو تا لایه هشتم توانمند می‌سازد.

Cyberoam ngfw features | فایروال های نسل جدید سایبروم

کنترل و تسلط عملی فایروال های نسل جدید سایبروم

لایه هشتم سایبروم یا به عبارتی لایه کاربر را می‌توان به عنوان یک لایه انتزاعی استاندارد دانست که به لایه‌های دو تا هفت متصل شده و افسار از دست خارج شده شبکه را به شرکت‌ها باز می‌گرداند. شرکت ها و سازمان‌ها می‌توانند علاوه بر نظارت دقیق بر فعالیت های در حال انجام در شبکه، کنترل های امنیتی مختص به نیازهایشان را در لایه های دو تا هشت مستقر سازند.

CyberoamOS

فایروال های نسل جدید سایبروم مجهز به سیستم عامل قدرتمند و منحصربفرد CyberoamOS بوده و از امکانات امنیتی گسترده ای چون نظارت و کنترل درونی اپلیکیشن، فیلترینگ وب، نظارت HTTPS، سامانه جلوگیری از نفوذ، VPN (IPSec & SSL) و مدیریت QoS و پهنای باند برخوردارند. ویژگی های اضافی دیگری چون فایروال اپلیکیشن های وب، گیت وی آنتی ویروس و گیت وی اسپم، از سایر امکانات موجود در سیستم های امنیتی سایبروم می باشد.

کارآیی بالای فایروال های نسل جدید سایبروم

تلفیق سخت افزار قدرتمند و سیستم عامل توانمند CyberoamOS در محصولات سایبروم و بالاخص فایروال های نسل جدید سایبروم، بالاترین سطح عملکرد را برای محیط های سنگین عملیاتی فراهم آورده و با تکیه بر یکپارچگی فوق العاده معماری پردازش چندهسته ای با سخت افزار، جای هیچگونه کمبودی در کارایی و بازدهی این سیستم ها باقی نگذاشته است.

ارتقا پذیری فایروال های نسل جدید سایبروم

معماری امنیتی سایبروم به گونه ای طراحی شده که با تمامی امکانات قابل ارتقا در آینده سازگاری کامل داشته و هرگونه بروز رسانی و بهبودی در سیستم، با کمترین دردسر، در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به هرگونه تغییر در سخت افزار، قابل پیاده سازی باشد. شرکت ها می توانند با افزودن دستگاه های بیشتر به کلاسترهای امنیتی، ظرفیت امکانات حفاظتی خود را بشکلی بسیار مقرون بصرفه افزایش دهند.

انعطاف پذیری فایروال های نسل جدید سایبروم

درگاه های موسوم به فلکسی پورت ها (FleXi Ports) یا بطور خلاصه پورت های XP فایروال های نسل جدید سایبروم، اتصال پذیری شبکه را وارد مرحله تازه ای از انعطاف پذیری و آزادی عمل می‌کنند. بدین ترتیب که در یک دستگاه امنیتی واحد می توان از هر دو نوع از پورت های مسی و فیبری بهره برداری نمود.

با تکیه بر این انعطاف پذیری، شرکت ها قادر هستند تا فناوری های جدید را با نهایت سهولت و مقرون بصرفگی بکار گیرند. از مزایای قابل توجه استفاده از فلکسی پورت ها در فایروال های نسل جدید سایبروم می‌توان به یکپارچه سازی دستگاه های امنیتی، بهینه سازی مصرف توان، کاهش پیچیدگی شبکه و در نهایت کاهش هزینه های عملیاتی اشاره نمود.


[caption id="attachment_630" align="alignright" width="150"]Cyberoam CR750iNG XP | فایروال های نسل جدید سایبروم CR500iNG-XP (Refer FleXi Ports Modules below)[/caption] [caption id="attachment_629" align="alignright" width="150"]Cyberoam CR500iNG XP | فایروال های نسل جدید سایبروم CR750iNG-XP (Refer FleXi Ports Modules below)[/caption]    

قابلیت ها و امکانات فایروال های نسل جدید سایبروم

فایروال های نسل جدید سایبروم امکانات امنیتی گسترده‌ای برای محافظت از شرکت‌ها و سازمان‌ها در برابر تهدیدهای جدید و در حال تکامل ارائه می‌کنند.

 
Cyberoam layer 8 technology of cyberoam next generation firewall

فناوری لایه هشتم سایبروم در فایروال های نسل جدید سایبروم

فناوری لایه هشتم سایبروم، با کاربران به عنوان لایه هشتم یا به عبارتی لایه انسان (یا لایه کاربر) برخورد کرده و این اختیار را برای ادمین های امنیتی شبکه فراهم می کند تا به شیوه ای بسیار کارامد، کاربران را شناسایی کرده و کلیه فعالیت های اینترنتی آنان را تحت کنترل و نظارت داشته و با اعمال پالیسی ها و ثبت گزارشات بر اساس شناسه کاربری افراد، امور امنیتی را به میزان قابل ملاحظه ای تسریع کنند. فناوری لایه هشتم سایبروم، لایه های دو تا هفت را به گونه ای متصل می کند که کنترل و تسلط امنیتی به مراتب بهتری میسر می شود.

 
 

Cyberoam advanced appliaction Security | فایروال های نسل جدید سایبروم برای فایروالنظارت و کنترل اپلیکیشندر فایروال های جدید سایبروم

با پوشش گسترده بیش از 2000 اپلیکیشن، قابلیت نظارت و کنترل اپلیکیشن، اولویت بندی اپلیکیشن‌ها را بر اساس هویت کاربر، زمان، ماهیت اپلیکیشن و پهنای‌باند امکان پذیر کرده و انعطاف پذیری بالایی را بهمراه کنترل و تسلط واقعی از لایه‌های دو تا هشت فراهم می آورد. کنترل پیشرفته اپلیکیشن‌ها، آنها را بر اساس سطح ریسک، خصوصیات و فناوری بکار رفته، طبقه بندی کرده و کنترل‌های بسیار دقیقی در اختیار مدیران شبکه قرار می‌دهد. با بهره گیری از مدل محافظتی پیشگیرانه، نیاز به دخالت دستی برای بروزرسانی پالیسی‌ها در صورت اضافه شدن اپلیکیشن‌های جدید، برطرف شده است.

 
 

Cyberoam IPS , آی پی اس سایبرومسامانه مقابله با نفوذ فایروال های نسل جدید سایبروم

سامانه مقابله با نفوذ فایروال های نسل جدید سایبروم شبکه را در برابر حملات شکل گرفته در سطح اپلیکیشن، نفوذ مهاجمان، بدافزار، تروجان، حملات DoS و DDoS، انتقال کدهای مخرب، فعالیت های backdoor و تهدیدات مستتر محافظت می کند.

 
 

Cyberoam reporting , گزارش روی هر دستگاه سایبروم امکان بی سابقه ثبت گزارش روی هر دستگاه

سایبروم اولین و تنها برندی در صنعت امنیت شبکه بوده که قابلیت گزارش گیری و ثبت لاگ ریل تایم از دستگاه‌های امنیتی را ایجاد کرده و نیاز به تهیه یک راهکار مجزا برای گزارش‌گیری را مرتفع ساخته است. بیش از 1200 گزارش دقیق و متنوع، قابل دریافت بوده که وضوح بالایی از تمامی فعالیت‌های شبکه فراهم کرده و سازمان‌ها را در مدیریت امنیت، بررسی تطابق با الزامات قانونی و آنالیز فورنسیک به گونه‌ای توانمند می‌سازد که در بین هیچ یک از برندهای دیگر این حوزه تا به امروز سابقه نداشته است. گزارشات سایبروم بشکل‌های متنوعی مانند داینامیک، انیمیت شده، گراف و نقشه‌های کشوری قابل مشاهده می‌باشند.

 
 

Cyberoam vpn | IPSec & SSLCyberoam VPN Service

دسترسی راه دور با فناوری VPN (IPSec & SSL) سایبروم، با تضمین امنیت اندپوینت‌ها و بهره گیری از تکنولوژی ایجاد تونل بصورت کاملا ایمن امکان پذیر می‌باشد.

   
 

Cyberoam web filtering Servicesتجهیزات فیلترینگ وب فایروال های نسل جدید سایبروم

قابلیت فیلترینگ وب فایروال های نسل جدید سایبروم که موفق به دریافت جایزه فناوری برگزیده شده است، ارائه دهنده یکی از جامع ترین دیتابیس های URL در سرتاسر دنیا بوده و میلیون ها URL را در بیش از 89 گروه مختلف دسته بندی کرده است. با فیلترینگ سایبروم، دسترسی به وب سایت های مخرب مسدود شده، بدافزارها، حملات فیشینگ، فارمینگ و محتوای نامناسب که منجر به جریمه و پیگردهای قانونی خواهد شد، متوقف می گردند.

 
 

Cyberoam web applications firewall | WAFفایروال وب اپلیکیشن سایبروم

با بهره مندی از حق اشتراک فایروال سایبروم برای اپلیکیشن های وب، وب سایت ها و اپلیکیشن های مبتنی بر وب در برابر حملاتی چون تزریق SQL، کراس سایت اسکریپتینگ (XSS)، دستکاری پارامترهای URL، سرقت ارتباط، سرریز بافر و بسیاری تهدیدات و آسیب پذیری های دیگر، در امان خواهند بود.

   
 

Cyberoam fusion technology | مدیریت QoS و پهنای باندمدیریت QoS و پهنای باند فایروال های نسل جدید سایبروم

سایبروم شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا پالیسی‌های پهنای باند را بر اساس هویت کاربران مختلف و یا گروه‌هایی از کاربران، اپلیکیشن‌ها، طبقه بندی وب سایت‌ها، قوانین فایروال و مواردی دیگر تعریف نمایند. کنترل‌های بسیار دقیق مختص به پهنای باند در لایه‌های هفتم و هشتم، امکان اولویت‌بندی اپلیکیشن‌های مهم کاری مانند VoIP و CRM را فراهم می سازد. کنترل های دقیق پهنای باند، تخصیص پهنای باند لازم را به کاربران مهم تضمین کرده و همچنین با امکان تعریف پالیسی‌های دلخواه می توان پهنای باند بدون استفاده را بطور خودکار به سایر اپلیشکن‌ها اختصاص داده و در کل بهینه ترین شکل استفاده از پهنای باند را اعمال نمود.

 

سازمان‌ها و شرکت‌ها می توانند بر اساس نیازها بخصوص خود از امکانات امنیتی دیگری مانند فایروال اپلیکیشن‌های تحت وب، گیت‌وی آنتی‌ویروس، گیت‌وی آنتی‌اسپم و مواردی دیگر بهره‌مند شوند.