سرویس های مدیریتی مبتنی بر کلاود سایبروم | Cyberoam Cloud Security

امنیت و سرویس های ابری

سرویس های مدیریتی مبتنی بر کلاود سایبروم

سرویس های مدیریتی مبتنی بر کلاود سایبروم یا به اختصار CCMS، این امکان را برای همکاران و مشتریان فراهم کرده که بشکلی فوق‌العاده آسان و مقرون بصرفه، از یک نقطه و یک اینترفیس واحد، صدها سیستم امنیتی سایبروم را کنترل و مدیریت نمایند. چنین امکانی منجر به کاهش چشمگیر هزینه های پشتیبانی از همکاران و مشتریان شده و سودآوری بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت.

همکاران می توانند بدون هیچ سرمایه گذاری اضافی، مرکز عملیات امنیتی (SOC) خاص خودشان را بهمراه یک دیتا سنتر و پورتال وب، روی پلتفرم کلاود داشته‌باشند و به مدیریت سیستم‌های مشتریان‌شان بپردازند.

 

موارد کلیدی

سرویس های مدیریتی مبتنی بر کلاود سایبروم مرکز عملیات امنیتی (SOC) بدون سرمایه گذاری بیشتر – با بهره گیری از CCMS و بدون هرگونه هزینه اضافی، مرکز عملیات امنیتی مختص به خود را بهمراه یک دیتا سنتر و پورتال وب ایجاد کرده و دستگاه های امنیتی مشتریانتان را با سهولت و تسلط تمام ساماندهی نمایید.

 

کاهش زمان و هزینه پشتیبانی در سرویس های مدیریتی مبتنی بر کلاود

فرآیندهای روزمره در پشتیبانی و مدیریت امنیتی مشتریان سرویس های مدیریتی مبتنی بر کلاود سایبروم، با بهره گیری از CCMS هزینه‌های زمانی و سرمایه‌ای به مراتب پایین تری صرف کرده و شما فرصت دارید که تمرکز بسیار بیشتری بر توسعه کسب و کار امنیتی خود داشته باشید.

با CCMS حل مشکلات امنیتی مشتریان و عیب‌یابی و سرویس سیستم‌های امنیتی آنها را از طریق اینترنت انجام دهید. همچنین بروزرسانی و ارتقای میان‌افزارها و امضاهای امنیتی مشتریان و نگهداری از نسخه‌های بک آپ پیکربندی آنها با CCMS و با نهایت سهولت امکان‌پذیر می‌باشد.

سرویس مدیریتی مبتنی بر کلاود سایبروم

 

سرویس های مدیریتی مبتنی بر کلاود سایبروم چگونه به کسب و کارتان کمک می کند ؟

 

مدیریت امنیتی ریل تایم در سرویس های مدیریتی مبتنی بر کلاود سایبروم

محافظت لحظه‌ای و ریل‌تایم در برابر تهدیدات ساعت صفر از شبکه های متعدد مبتنی بر سرویس های مدیریتی مبتنی بر کلاود مشتریان با بهره گیری از تعریف و اعمال پالیسی بصورت متمرکز و از طریق CCMS امکان‌پذیر می‌اشد. همچنین می‌توان دستگاه‌های امنیتی سایبروم و ازجمله سرویس های مدیریتی مبتنی بر کلاود سایبروم را بصورت مجزا و یا گروهی و بر اساس پراکندگی جغرافیایی، مدل دستگاه، نسخه میان‌افزار و نوع اشتراک مدیریت نمود.