Education – امنیت محیط های آموزشی

Education – امنیت محیط های آموزشی

امنیت در حوزه آمـــــــوزش (Education)

امنیت محیط های آموزشی

Education

سایبروم موسسات و محیط های آموزشی را قادر می کند تا امنیت شبکه خود را با سهولت، اطمینان خاطر و با یک سرمایه گذاری بصرفه تامین کنند و دانش آموزان و دانشجویان خود را در برابر بدافزار و محتوای نامناسب محافظت نمایند. طیف گسترده ای از امکانات بهره وری را افزایش داده و با کنترل و نظارت بر وب گردی های طولانی، بازی، دانلود مدیای غیرضروری، چت و شبکه های اجتماعی، مصرف بهینه پهنای باند را تضمین می نماید.

 

موارد کلیدی

انطباق با CIPA – کنترل وب گردی های بی مورد

سایبروم با تکیه بر وب فیلترینگ و کنترل اپلیکیشن قدرتمند خود، دسترسی مستقیم به وب سایت های نامناسب را با استفاده از پروکسی های مختلف مسدود کرده و دانلود مولتی مدیا و اشتراک فایل ها را از راه هایی مانند برنامه های IM و P2P کنترل می کند.

 

WebCat

– موتور طبقه بندی خودکار وب – وب کت دارای یکی از جامع ترین دیتابیس های URL می باشد که موسسات و نهادهای آموزشی با بهره گیری از آن می توانند پالیسی های امنیتی را به منظور فیلتر کردن وب سایت های نامناسب بکار گرفته و با الزامات رسمی و قانونی مانند CIPA هماهنگی و مطابقت داشته باشند.

 

محیط محاسباتی مشترک

– شناسایی و کنترل کاربر – فناوری منحصربفرد سایبروم با عنوان لایه هشتم، از کنترل هایی برخوردار است که بر اساس شناسایی هویت کار می کنند و قادرند بر خلاف ماهیت داینامیک محیط های وای فای و رفت و آمد زیاد کاربران در محیط های آموزشی، نام کاربری آنها را شناسایی کرده و فعالیت های آنها را در شبکه زیر نظر داشته باشند.

 

گزارش گیری مبتنی بر هویت در لایه هشتم

– گزارش گیری بر مبنای هویت کاربر از جمله امکانات منحصربفرد سایبروم می باشد. بهره برداری از این قابلیت، تسلط مطلوبی بر فعالیت ها و نحوه استفاده از منابع شبکه، پهنای باند و در کل میزان بهره وری برای ادمین ها فراهم می سازد و همچنین در صورت وقوع حمله و تلاش مهاجمان برای نفوذ در شبکه هشدار می دهد.

در صورتی که دانش آموزان سعی در دسترسی به سایت ها و اپلیکیشن های مسدود شده داشته باشند، ادمین ها مطلع شده و بدین ترتیب نظارت دقیقی بر فعالیت های کاربران خواهند داشت. این تسلط و آزادی عمل، فرایند بازرسی و پیگیری های فورنسیک را با سهولت تمام ممکن کرده و امنیتی دقیق و خلل ناپذیر را تضمین می کند.

 

تخصیص حتمی پهنای باند به کاربران

– سایبروم با قابلیت مدیریت پهنای باند بر اساس هویت کاربران، گروه های کاربری، طبقه بندی وب سایت ها و نوع اپلیکیشن مورد استفاده، علاوه بر فراهم کردن تسلط کامل برای ادمین در کنترل مصرف پهنای باند، از تخصیص صحیح و بهینه پهنای باند با توجه به نیازهای مطالعاتی دانش آموزان و ساعت استفاده در روز، اطمینان حاصل می کند.

 

اتصال امن Wi-Fi

– فناوری منحصر بفرد لایه هشتم از سایبروم، قادر است منبع داخلی و مقصد ترافیک WLAN را بر اساس نام کاربری شناسایی کرده و از اتصال کاربران غیرمجاز به Wi-Fi سازمانی جلوگیری به عمل آورد.